Te huur professionele keuken in Utrecht

  • JuliaCateraar

    Als aankomend cateraar in Utrecht heb ik straks een goed uitgeruste keuken die ik nog niet volledig kan gebruiken. Daarom zoek ik een huurder voor enkele dagen in de week of enkele uren per dag. Ik ben van plan in september 2009 te gaan draaien.

    Ben je een (aankomend) cateraar? Graag hoor ik het van je.

  • Linda Kramer

    Beste mevrouw,

    Wij zijn op dit moment druk met het produceren van de televisieserie de Club van Sinterklaas. Een van de locaties voor in de serie waar we naar op zoek zijn is een keuken met een kookeiland waar we twee dagen in zouden kunnen draaien met een aantal pieten. Nu las ik uw berichtje op internet en vroeg mij af of uw keuken wellicht geschikt zou zijn en of u nog steeds ruimte heeft in uw planning om uw keuken te verhuren. De keuken waar wij naar op zoek zijn moet er een zijn met een kookeiland, zonder al te grote of veel ramen en wat we zouden mogen aankleden met onze eigen spullen.

    Mocht u interesse hebben en nog niet vol zitten in uw keuken, dan hoop ik van u te horen!

    Alvast bedankt!

    Vriendelijke groeten,

    Linda Kramer

    IDTV

    T. 020 - 31 43 430

  • Lizette Hobeyn

    Dag Julia,

    Gezien de datum van de geplaatste advertentie, wil ik heel graag weten of de ruimte nog te huur is! Ik ben heel erg geïnteresseerd, zou je me z.s.m. willen bellen of mailen?

    Met hartelijke groet,

    Lizette Hobeyn

    06-24472123

    lizhobeyn@yahoo.com

  • liz

    beste Julia,

    een weekje gelee heb ik je gemaild i.v.m. mijn interesse in het huren van een professionele keuken.

    Ik heb nog niets van je mogen ontvangen.

    Betekend het dat je al “voorzien” bent?

    Graag hoor ik wat van je.

    liz

    06 244 72123

    info@toscataste.nl

    bedankt!

  • Maartje Guikers

    Beste Julia,

    Ik ben erg geinteresseerd in je ruimte. Graag kom ik met je in contact over de mogelijkheden en prijzen.

    Je kunt me bellen op 06 10910720 of mailen op m.guikers@bellax.nl.

    Hartelijke groet,

    Maartje Guikers

  • Maas

    Beste Julia,

    Is het ook mogelijk om de keuken voor slechts een avond te huren?

    Vriendelijke groet,

    Josje Maas

  • Elisabetta

    Beste Julia,

    Is het mogelijk om je keuken te huren voor een aantal uren? (om een workshop in te geven)

    Met vriendelijke groet,

    Elisabetta Cascino

  • M.Groeneveld

    Hallo,

    Is het mogelijk om de keuken voor een dag te huren? En is er ook een ruimte/zaaltje bij om mensen te laten eten?

    Groeten,

    Gitte

  • Reinder Sterenborg

    Wij zoeken voor zondag 29 augustus a.s. een proessionele keukenruimte voor ca. personen waar we een kookworkshop kunnen doen.

    Heb je daar de ruimte voor of heb je anders suggesties?

    Reinder Sterernborg

    reinder@pets.nl

  • Cheukam

    Goedemiddag Julia,

    Is het mogelijk om de keuken per dagdeel te huren? Ik geef namelijk kookworkshops op locatie, maar soms wordt er gevraagd om een professionele keuken. Zo ja, wat zijn de kosten voor het huren?

    Ik hoor graag zsm van je!

    mvg,

    Cheukam

    Joy of Food