Te huur professionele keuken in Utrecht

  • freshta29@gmail.com

    Dag Julia,

    Heel graag zou ik van jou keuken gebruik willen maken rond september dit jaar. Mijn cateraar zou dan in jou keuken moeten koken en vervolgens de gerechten meenemen naar hooglanderveen (in de buurt van amersfoort) en deze serveren op ons trouwdag.

    Zou je contact met me kunnen opnemen? Wanneer je mailt, krijg je op dezelfde dag of de dag erna nog een mail terug!

    Vriendelijke groet,

    Freshta

  • mjosenl

    Beste Julia,

    Samen met een vriend heb ik afgelopen mei de particulier koksopleiding bij Smink Culinair met goed gevolg voltooid. Naar aanleiding hiervan zijn wij aan het kijken op welke manier wij onze opgedane kennis en vaardigheden wat meer in de praktijk kunnen gaan brengen. Het komende jaar zijn we van planom o.a. zelf dineetjes voor vrienden-bekenden-relaties van ons te organiseren, maar beschikken niet over de plaats om zoiets te doen.

    Graag hoor ik of je keuken nog te huur is

    Met vriendelijke groeten,

    Maria Jose Rojo

  • Monneke Peters

    Ik ben op zoek naar een keuken voor cateringen in Gooi en omstreken op vrij onregelmatige basis

    . Hollen of stilstaan. Ben je al voorzien?

    met vriendelijke groet,

    Monneke Peters

    www.tapassionata.nl

    0615143473

  • Megan O'Riordan

    Beste Linda,

    Ik zie dat jou post in 2009 geplaatst is, maar ik vroeg me af of jou keuken nog steeds te huur is. Wij zijn van een studenten organizatie (sife) die sociaal verantwoorde projecten opricht rondom Utrecht. Voor ons huidige project hebben we een keuken nodig die door de HACCP gekeurd is en we een paar keer per maand kunnen gebruiken.

    Ik vroeg me dus af of de keuken nog beschikbaar was en zo ja, waar? wat zijn de kosten? voorwaarden?

    Ik hoop snel wat van u te horen en bij voorbaat dank voor u tijd.

    Met vriendelijke Groet,

    Megan O'Riordan

  • Marianne Lems

    Beste Julia,

    Ik ben op zoek naar een ruimte in Utrecht waar ik zo af en toe een kookworkshop kan geven. Ik weet nog niet precies op welke dag of tijd.

    Is jouw ruimte nog steeds te huur? En zo ja op welke dagen, tijden, onder welke voorwaarden en wat zijn de prijzen.

    Ik hoor graag van je!

    Groeten,

    Marianne Lems

  • Janny

    Beste Linda,

    Mijn man en ik hebben afgelopen jaar onze eerste stappen gezet in catering op relatief kleine schaal. Voor uitbreiding zijn wij op zoek naar een geschikte keuken.

    Graag vernemen wij welke mogelijkheden jij hierin kan bieden.

    Vriendelijke groet,

    Janny

  • W. H

    Hello there,

    I am wondering if you are still in the buz. My friend is interested in running some cooking workshop.

    Could you contact me?

    Thank you.

    W. Hung

  • Susanne

    Hallo Julia,

    Het is al enige tijd geleden dat de advertentie geplaatst is en wij vroegen ons af of het nog steeds verhuurd wordt. Zo ja wat zijn de voorwaarden prijzen ed.

    We horen graag wat de mogelijkheden zijn.

    Groet,

    Susanne Ouwens

  • Jaffar Khan

    Beste Julia Cateraar,

    Is nog er ruimte beschikbaar in jou keuken voor 1 of 2 dagen per week?

  • melanie

    Beste Julie,

    Ik zie dat je bericht vrij oud is maar ik ben op zoek naar een keuken die ik kan delen/huren.

    Zou je met mij contact kunnen opnemen indien dit nog een mogelijkheid is?

    Melanie

    06-15584901