keuken huren

  • ar.smit@scarlet.nl

    Ik ben op zoek naar een (catering) keuken die ik kan huren als ik een party moet voorberijden.

    Graag hoor ik een reactie.

  • mohamed etta

    hallo,

    Wij verhuren onze keuken aan caterings.

    Dus mocht jij je eigen keuken niet hebben laat het mij weten en wie weet kunne we wat voor elkaar betekenen.

    Wij zijn een bakkerij in Amsterdam West.

    Wij beschikken over een gigantische keuken waar goed en makkelijk in gewerkt kan worden. Dus als jij wilt koken in ons keuken laat het me dan weten.

    Voor prijs en metingen graag mailen naar: mo_deluxe@live.com

    MVG,

    Mohamed

  • Noå

    Keuken (en horecaruimte) aangeboden voor catering of groepen (duinen Bloemendaal aan zee)

    Compleet geoutilleerde keuken aangeboden, voor een cateraar of voor groepen. Op dit moment is het ook mogelijk om het in het weekend te huren.

    De locatie is bereikbaar met zowel het OV als met de auto, met gratis parkeren.

    Groet,

    Noå

  • Sharon

    Onze kookstudio gaat begin april 2010 open (locatie Anna-Paulowna) en is ook te huur t.b.v. catering. Kijk voor meer info op www.hoemaaktuhet.nu of stuur even een mailtje!

    groet,

    Sharon

  • mohamed etta

    hallo,

    Wij verhuren onze keuken aan caterings.

    Dus mocht jij je eigen keuken niet hebben laat het mij weten en wie weet kunne we wat voor elkaar betekenen.

    Wij zijn een bakkerij in Amsterdam West.

    Wij beschikken over een gigantische keuken waar goed en makkelijk in gewerkt kan worden. Dus als jij wilt koken in ons keuken laat het me dan weten.

    Voor prijs en metingen graag mailen naar: mo_deluxe@live.com

    MVG,

    Mohamed

  • remido

    hallo,

    Zou je willen aangeven waar je die kueken ruimte nodig heef,ik heb eventueel een ruimte met alle benodigheden voor je.

    Goedendag

    graag hoor ik het van je

  • Rachid

    Wil ook een keuken huren voor lang periode. Liever in Amsterdam.

    Gaarne info per mail naar mij sturen

    Alvast bedankt,

  • Cherida Haakmat-de Meza

    Beste mensen,

    Ik ben op zoek naar een keuken in de omgeving van Flevoland en Amsterdam om zo af en toe te kunnen huren.

    Ik hoop zo spoedig mogelijk antwoord van u te verwachten.

    Met vriendelijke groeten,

    Cherida

  • a

    ik ben opzoek naar een keuken die ik kan huren in de omgeving groningen voor he maken van bonbon's en taarten

  • Eva Peek

    Beste Noa,

    Wij zijn een cateringbedrijf dat regelmatig op zoek is naar een keuken die gehuurd kan worden. Zou je ons kunnen laten weten wat de opties/prijzen zijn?

    Vriendelijke groet,

    AAN TAFEL GRAAG

    Eva Peek & Kenneth Robert