keuken huren

  • Cecil

    Beste meneer,

    Is deze ruimte nog beschikbaar? Ik ben heel erg hard opzoek naar een ruimte waar ik de mogelijkheid heb om te bakken en te werken. Het moet een flexibele ruimte zijn waar ik bij kan wanneer ik zelf zou willen.

    Ik hoor het graag,

    Mvg

    Cecile

  • T. Holsgens

    Goeiemorgen,

    voor ons nieuwe firma -produceren van verse fruitijsjes - zijn wij op zoek naar een professionele keuken die beschikt over een vriescel.

    we willen de keuken part-time intensief gebruiken (2-3 dagen per week) en voor de andere dagen alleen de vriescel huren.

    Daarom enkele vragen:

    - is uw keuken beschikbaar vanaf (ongeveer) begin april t/m half september?

    - Wat zijn de huurkosten van de keuken?

    - is er een vriescel met nog veel lege ruimte?

    Alvast heel hartelijk dank voor uw reactie,

    met vriendelijke groeten,

    T. Holsgens

    06 33 04 54 60

  • Patrik Lemmens

    Beste Mohamed,

    via internet ben ik bij u aanbod terecht gekomen. In de advertentie staat dat u een riante keuken te huur aanbied.

    Graag zou ik een afspraak met u willen maken op locatie, zodat ik me er een beeld bij kan vormen wat de capaciteit en functionaliteit is.

    Natuurlijk is de huurprijs ook van belang.

    Zou u me willen bellen voor een afspraak op het volgende nr

    0629547006

    Alvast bedankt

    MVG

    Patrik Lemmens

  • Cosja

    Hoi,

    ik ben op zoek naar een bedrijskeuken waar ik af en toe een catering kan voorbereiden.

    Bestaat de keuken nog?

    Gr., Cosja.

  • Linda

    Beste Cecil,

    Ben je nog steeds op zoek naar een ruimte om in te koken? Ik heb een kookstudio, dus misschien heb je interesse.

    Graag hoor ik of je interesse hebt,

    Groeten Linda

  • Linda

    Beste Cosja,

    Ben je nog op zoek naar een ruimte? Ik heb een kookstudio, dus als je interesse hebt, hoor ik het graag.

    Groeten Linda

  • Ester

    Beste Linda,

    Ik zie dat je een kookstudio hebt die ook te huur is, is dat nog steeds zo en voor hoeveel dagen in de week?

    Groet Ester

  • branko

    dag esther,

    wij gaan een keuken beginnen, en we zoeken mensen die de keuken willen gebruiken als wij hem niet in gebruik hebben. Misschien kan je mailen of bellen naar b.vanbroekhuizen@gmail.com of 0647195135.

    Groetjes!

    Branko

  • Murvien

    Hallo,

    Wie heeft voor mij een keuken te huur met gasaansluiting.

    Dit voor regelmatig voorbereiden van snacks.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    mvg

    06 14 25 30 18