Kookruimte/keuken incl ruimte gezocht in Rotterdam!!

  • Bij EEF.

    Ik organiseer vaak dinertjes thuis voor vrienden en vrienden van vrienden, maar mijn huis wordt te klein dus ik zoek een ruimte met een keuken voor het organiseren van deze dinertjes!!

    Er moet een keuken zijn (liefst incl oven) en ruimte voor een tafel voor 20 personen.

    Ik zou deze ruimte een keer per maand willen huren voor een avond (16-23 uur), uiteraard tegen betaling.

    Ken je iemand met zo'n ruimte of heb je zelf zo'n ruimte, neem dan contact met mij op!!!

  • Chantal

    Beste Eef,

    Wij hebben zo'n ruimte, beide zalen hebben meteen ernaast een keuken die hiervoor geschikt is.

    Spiritueel centrum Isaak & de Schittering opent per 18 augustus 2012 haar deuren aan de Bree, vlakbij het Feyenoord stadion in Rotterdam-Zuid. Dit spiritueel centrum is opgericht door medium en paragnost Tresi Barros. In het centrum zullen dagelijks diverse activiteiten van haarzelf plaats vinden maar daarnaast bied ze ook anderen de gelegenheid om in haar centrum hun activiteiten neer te zetten. Dit kan yoga, meditatie, kinderactiviteiten, tenenlezen, lezingen, openbare avonden, cursussen, massages zijn maar ook psychologische consulten of coaching, tekenles, vergaderingen of misschien wel juist iets totaal anders wat niet onder de spirituele noemer valt is in overleg te bespreken. In overleg is sowieso heel veel mogelijk.

    Bij binnenkomst in het spiritueel centrum vind u de receptie alsmede de winkel waar naast Tresi’s eigen producten - inmiddels al negen boeken, twee luisterboeken en een meditatiecd - ook anderen hun eigen producten in consignatie kunnen laten verkopen. Neem voor meer informatie en mogelijkheden contact op met het secretariaat via onderstaande gegevens.

    De volgende ruimtes zijn te huur:

    Benedenzaal ongeveer 24m2

    Bovenzaal ongeveer 24m2

    Tuinhuisje ongeveer 12m2

    Het huren van de ruimtes gaan per dagdeel. Het is mogelijk om structureel een ruimte te huren maar kan ook eenmalig. De huurprijzen zijn laagdrempelig om het voor een ieder mogelijk te maken zijn/haar activiteit in het centrum neer te kunnen zetten. Tevens zullen wij ook gratis uw activiteit onder de aandacht brengen in ons centrum d.m.v. het versturen van nieuwsbrieven aan onze abonnees, tevens kunt u ook uw folders gratis neerleggen bij de receptie.

    De winkel zal van maandag t/m zaterdag geopend zijn van 10.00-17.00 uur. Het spiritueel centrum is van maandag t/m zaterdag geopend van 10.00-22.00 uur. Op zondag gaat het centrum alleen open voor besloten activiteiten, zaalhuur op zondag is dus wel mogelijk.

    Het centrum ligt vlak om de hoek van de drukke winkelstraat Beijerlandselaan en Groene Hilledijk en grenst tegen het door de gemeente Rotterdam uitgeroepen monumentale tuindorp Vreewijk. Het centrum is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Tramlijn 20 en 25 en buslijn 77 stoppen praktisch voor de deur en tramlijn 2 ligt op een kleine loopafstand van het centrum. Ook per auto is de locatie makkelijk bereikbaar en ligt vlakbij de A16. Tevens is er vlakbij het centrum ook naast betaald parkeren, voldoende gelegenheid tot gratis parkeren.

    Spreekt het u aan om zelf iets in spiritueel centrum Isaak & de Schittering te gaan geven of wilt u een afspraak voor een bezichtiging om de sfeer in het centrum te proeven dan kunt u contact opnemen onderstaande. Uiteraard bent u ook van harte welkom tijdens de opening op zaterdag 18 augustus vanaf 14.00 uur.

    Met een lieve groet,

    Chantal

    (Centrum Isaak & De Schittering)

    Telefoonnummer 06-19817843

    info@stichtingisaakendeschittering.nl

    www.stichtingisaakendeschittering.nl (nog onder constructie)