Keuken te huur in Rotterdam

  • dolly's delicious yammie

    Keuken voor catering/workshops te huur, ik start eind april 2011 in Rotterdam Zuid en heb een grote keuken ter beschikking en extra ruimte voor diverse workshops. Geïnteresseerd bel me 06-17532398.

  • firstchoicecatering

    Hoi hoi kan je mij mischien wat meer info geven over de keuken , en wat zijn de kosten voor huur !

    Groet Wilfred

  • Grzegorz

    hallo, staat deze advertentie nog open. Graag zou ik iets meer weten van de keuken. We hebben een keuken nodig om gebak,te maken. Kunt u een prijsopgave sturen. alvast bedankt.

  • raoul hupsel

    geachte heer/mevrouw,

    zou u met contact willen opnemen aangaande het verhuur van de keuken.

    vriendelijke groet,

    Tripple R CATERING

    WWW.TRIPPLERCATERING.NL

    0615515099

  • S.Dodah

    kunt u mij mischien wat meer info geven over de keuken , en wat zijn de kosten voor huur evetueel fotos of een afspraak om te bezichtigen

    bij voorbaat dank

  • arief karim

    beste meneer/mevrouw,

    graag zou ik wat meer willen weten over deze keuken

    Zou het graag willen gebruiken voor een cateringsbedrijfje van surinaamse eten

  • annemarie

    Hoi,

    Verhuur je die keuken nog steeds? Ik geef namelijk tapas-workshops, maar ik kan helaas mijn huidige locatie niet meer gebruiken, dus ik ben op zoek naar een nieuwe locatie!

    Graag hoor ik van je!

  • Joost

    Hoi,

    heb je de keuken nogsteeds ter beschikking? Ik ben spoedig op zoek!

  • Marian Humme

    Voor een bak workshop in november zoek ik een keuken met minimaal 2 ovens

    en plek voor 21 personen

  • Sabrina Francis

    Geachte heer/mevrouw,

    Kunt u mij misschien wat meer info geven over de keuken en wat zijn de kosten voor huur eventuele foto's of een afspraak om te bezichtigen via mail adres: sabrinafrancis3@gmail.com of (mob.nr.0624948060)

    Graag hoor ik van u.

    Met vriendelijke groeten,

    Sabrina Francis