Catering locatie gezocht regio Den Haag

  • R.J.Zuidwijk

    Goedendag, Ik ben inmiddels ruim 20 jaar werkzaam in de catering wereld en wil nu graag een eigen BV opstarten. Voor deze onderneming heb ik een catering lokatie nodig. Wie kent voor mij een Locatie in de regio den haag of wil er graag 1 aan mij verhuren. Tevens sta ik open voor eventuele samenwerking met andere startende ondernemers.

  • Lynda

    Beste R.J. Zuiderwijk,

    Jij zoekt een locatie voor je nieuw op te zetten cateringbedrijf. Ik weet niet precies of wij iets voor jou kunnen betekenen, of jij misschien iets voor ons… Maar je weet maar nooit.

    Ik mail je namens The Hungry Mind. Een community center voor expats en locale bewoners, in de buurt van Loosduinen/Kijkduin. Wij zitten in een voormalige voetbalkantine en hebben een grote keuken tot onze beschikking. Deze zou mogelijk door jou gebruikt kunnen worden.

    Wij zijn echter een organisatie zonder winstoogmerk en werken alleen met vrijwilligers. We hebben geen interesse om onze ruimte te verhuren. Maar als je b.v. ‘huur’ zou betalen in de vorm van het geven van kookcursussen of iets dergelijks, zou dat wel heel erg interessant kunnen zijn voor ons. Wij verhuren ook regelmatig onze locatie voor feesten (alleen voor de vrijwilligers van THM) maar zoeken dan ook regelmatig catering. Mogelijk dat we etentjes zouden kunnen geven bij THM, of een themafeest (bbq ofzo) waar onze bezoekers zich voor kunnen inschrijven.

    Kijk even op www.thehungrymind.nl. En je kan altijd langskomen om onze keuken te bekijken.

    Met vriendelijke groet,

    Lynda Persoon

  • halilsimsir

    info, 0684458004/mail

  • danny roosen

    Beste heer Zuidwijk,

    sinds een aantal maanden ben ik een cateringsbedrijf gestart en nu zoek ik naar een bedrijfskeuken die we kunnen gebruiken (huren,delen).

    Nu zag ik uw bericht op deze site en wil graag vragen of u bruikbare tips heeft voor een bedrijfskeuken/ of het delen hiervan.

    ik hoor graag van u.

    Danny Roosen

  • Danny Roosen

    Ik ben op zoek naar een bedrijfskeuken om te huren of delen voor het voorbereiden van lunches voor onze cateringbedrijfje

    .In Scheveningen of Den Haag

    Wij kan mij hierbij helpen?

    Danny Roosen 0610866572

    dannyroosen@gmail.com