Catering keuken te-huur gevraagd in de Ronde Venen of omgeving

  • Michiel

    Ik ben op zoek naar een (bedrijfs)keuken waar ik productie kan maken voor catering partijen.

    Locatie: Ronde Venen of omgeving.

    Ik hoor het graag.

  • Eva Kuijpers

    Beste Michiel,

    Ik heb een professionele productie keuken in Mijdrecht, voor mijn cateringbedrijf.

    Ik ben van plan deze keuken te verhuren/verkopen. Heb je wellicht hier interesse is?

    Vr groet,

    Eva Kuijpers

    06 20088573

  • Joost linders

    Beste Eva,

    Is jouw keuken nog steeds beschikbaar voor verhuur?

    Graag zou ik eens willen komen kijken.

    Mvg

    Joost Linders

    Linders Culinair Maatwerk

    0631679500

  • Bob

    Hallo,

    Ik heb in de omg. van Maarssen een kleine snackbar met keuken voorzien van div. app. waar ik heel weinig gebruik van maak.

    Ik wil het graag voor een geringe bedrag verhuren. Bel maar voor meer info.

    Gr, bob

    Michiel Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ben op zoek naar een (bedrijfs)keuken waar ik

    > productie kan maken voor catering partijen.

    > Locatie: Ronde Venen of omgeving.

    > Ik hoor het graag.

  • Vera

    Geachte meneer,

    Graag zou ik willen weten wat u vraagt voor de huur. Mijn vriendin en ik (allebei 22 jaar) willen graag beginnen met een eigen zaakje in chocolaterie. Helaas hebben wij geen eigen vermogen om dit te realiseren. Wij werken allebei fulltime in de beveiliging en zijn nu op zoek naar een keuken waar we af en toe gebruik van zouden kunnen maken voor het bereiden van onze chocolaatjes en bonbons.

    Wij zijn nog niet ingeschreven bij de KvK en bij de belastingdienst, omdat we eerst alles goed geregeld willen hebben. We zouden het namelijk vanuit huis gaan doen, maar hier was de VWA het niet mee eens en moesten de plannen weer gewijzigd worden. De bedoeling is om het via de webshop te verkopen (die in aanmaak is) en er dus geen klanten naar de bereidingsplaats komen.

    Wij hopen van harte op een antwoord van u! Mijn vriendin woont in Vleuten, dus het zou echt ideaal zijn!!!

    Met vriendelijke groet,

    Vera

    Gelieve een mailtje te sturen naar: hondenzwembadshailo@hotmail.nl

  • Vera

    Beste Bob,

    Heb je een privé e-mail waarop ik je kan mailen??

  • V&L

    Bob is jouw keuken nog beschikbaar?

  • melanie

    Beste Bob,

    Ik heb wellicht interesse indien dit nog beschikbaar is. Zou je me willen bellen voor een afspraak?

    Melanie

    06-15584901