Ik ben op zoek naar een (bedrijfs)keuken waar ik productie kan maken voor catering partijen.
Ik hoor het graag.
Hallo,
Ik heb in de omg. van Maarssen een kleine snackbar met keuken voorzien van div. app. waar ik heel weinig gebruik van maak.
Ik wil het graag voor een geringe bedrag verhuren. Bel maar voor meer info.
Gr, bob
Michiel Schreef:
——————————————————-
> Ik ben op zoek naar een (bedrijfs)keuken waar ik
> productie kan maken voor catering partijen.
> Locatie: Ronde Venen of omgeving.
> Ik hoor het graag.
Geachte meneer,
Graag zou ik willen weten wat u vraagt voor de huur. Mijn vriendin en ik (allebei 22 jaar) willen graag beginnen met een eigen zaakje in chocolaterie. Helaas hebben wij geen eigen vermogen om dit te realiseren. Wij werken allebei fulltime in de beveiliging en zijn nu op zoek naar een keuken waar we af en toe gebruik van zouden kunnen maken voor het bereiden van onze chocolaatjes en bonbons.
Wij zijn nog niet ingeschreven bij de KvK en bij de belastingdienst, omdat we eerst alles goed geregeld willen hebben. We zouden het namelijk vanuit huis gaan doen, maar hier was de VWA het niet mee eens en moesten de plannen weer gewijzigd worden. De bedoeling is om het via de webshop te verkopen (die in aanmaak is) en er dus geen klanten naar de bereidingsplaats komen.
Wij hopen van harte op een antwoord van u! Mijn vriendin woont in Vleuten, dus het zou echt ideaal zijn!!!
Met vriendelijke groet,
Vera
Gelieve een mailtje te sturen naar: hondenzwembadshailo@hotmail.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?