GEZOCHT: goed uitgeruste keuken omg. A'dam voor 2/3 dagen p/w

  • Salie

    2 Jonge, edoch ervaren kokkinnen zijn bezig een cateringbedrijfje op poten te zetten. Het visuele plaatje, de website en onze culinaire identiteit begint vorm, kleur en smaak te krijgen, we zoeken alleen nog een keuken waar we 2 a 3 dagen per week onze mise en place kunnen doen.

    wie o wie, helpt ons aan een goede lokatie of de gouden tip?

    alvast dank!

    Salie catering * Willemijn Schut en Sanne Back

  • M. Peters

    Fin Martin, culinair cateringbedrijf te Vijfhuizen, kan je een keuken aanbieden die volledig is toegespitst voor cateringwerkzaamheden.

    Ruime keuken met apparatuur, kantoor, opslag, koelcel, vriescel, etc.

    tel. mobiel voor een afspraak 06-18680587

  • mohamed etta

    hallo,

    Wij verhuren onze keuken aan caterings.

    Dus mocht jij je eigen keuken niet hebben laat het mij weten en wie weet kunne we wat voor elkaar betekenen.

    Wij zijn een bakkerij in Amsterdam West.

    Wij beschikken over een gigantische keuken waar goed en makkelijk in gewerkt kan worden. Dus als jij wilt koken in ons keuken laat het me dan weten.

    Voor prijs en metingen graag mailen naar: mo_deluxe@live.com

    MVG,

    Mohamed

  • Noå

    Beste Willemijn en Sanne,

    Keuken (en horecaruimte) aangeboden voor catering of groepen (duinen Bloemendaal aan zee)

    Compleet geoutilleerde keuken aangeboden, voor een cateraar of voor groepen. Op dit moment is het ook mogelijk om het in het weekend te huren.

    De locatie is bereikbaar met zowel het OV als met de auto, met gratis parkeren.

    Groet,

    Noå

  • mohamed etta

    Hallo,

    Wij verhuren onze keuken aan caterings.

    Dus mocht jij je eigen keuken niet hebben laat het mij weten en wie weet kunne we wat voor elkaar betekenen.

    Wij zijn een bakkerij in Amsterdam West.

    Wij beschikken over een gigantische keuken waar goed en makkelijk in gewerkt kan worden. Dus als jij wilt koken in ons keuken laat het me dan weten.

    Voor prijs en metingen graag mailen naar: mo_deluxe@live.com

    MVG,

    Mohamed