Zoek jij een leuke baan?! Wij hebben hem...

• Saskia Harte (Avenance)

Hallo Allemaal,

Het valt mij op dat er meerdere reacties van mensen op dit prikbord staan die werk in de catering zoeken. Voor deze mensen heb ik een goede tip!

Avenance verzorgd de catering op ruim 400 locaties in Nederland. Er zal dus vast een bedrijfsrestaurant of onderwijslocatie bij jouw in de buurt zitten! Met de slogan; Proef de Passie! en Werken bij de beste Cateraar weten wij ons goed te onderscheiden van de andere. Voor alle info kun jehet beste op onze website kijken; www.avenance.nl

Zoek jij een leuke baan? Stuur mij dan een mail of vul al je gegevens in via het formulier personeel wat je kunt vinden op onze website. Bij alle vormen van solliciteren graag even verwijzen naar dit prikbord.

Belangrijk voor mij is te weten:

* Welke dagen ben je beschikbaar?

* Ben je gebonden aan begin- en/of eindtijd?

* Ben je in bezit van eigen vervoer?

Ik hoor graag van je………………..

Groeten Saskia

• wil swikker

ik zoek een leuke baan in de catering omgeving denhaag ik ben 52jaar en ben 25a30 beschikbaar.

hoop dat u me kan helpen. gr.wil

• isabel de ruyter

Geachte mevrouw

ik zag dat je cateringmedewerksters zocht?of dat begreep ik uit het verhaal!

ik ben namelijk op zoek naar een baan in de catering!

ik ben een thuis studie aan het doen in de catering voor eigen bedrijf/cateringmanager/cateringbeheerder in die richting

en nu ben ik dus op zoek naar een vaste baan die aansluit aan mijn studie!

ik ben 40 uur beschikbaar per direct van ma.tot.vr mocht het eens nodig zijn wil ik ook nog wel een dagje in het weekend werken maar

ik wil ook genoeg tijd hebben voor me studie en daar neem ik dan voornamelijk mijn weekend voor!

verder ben ik neit tijdgebonden ik heb geen rijbewijs ben wel hard bezig maar zolang als ik geen baan heb kan ik die helaas niet afronden

ik hoop dat u mij kan helpen aan een baan in de catering!

u kunt mij bellen op0649207884 of mailen naar isabelderuyter@live.nl

ik hoop spoedig iet s van u te mogen horen

met vriendelijke groet isabel de ruyter

• isabel de ruyter

hallo

Ik ben met spoed op zoek naar een baan in de catering!!

ik doe een studie (thuis) voor cateraar /cateringmanager/cateringbeheerder

en ik ben nu op zoek naar een baan wat aansluit op me studie per direct!

ik ben 40 uur beschikbaar van ma.tot.vr ik ben niet in het bezit van een rijbewijs helaas heb ik die stop moeten

zetten in verband met het verlies van me baan !

ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik gewoon mijn studie voort kan zetten en tegelijkertijd kan leren

in mijn werk wat ik leuk vindt en me centen kan verdienen!

ik ben op zoek naar een locatie in de omgeving rotterdam ik ben zelf woonachtend in rotterdam vandaar

u kunt mij mailen op isabelderuyter@live.nl

ik hoop dat iemand mij kan helpen op hele korte termijn Bedankt alvast

• bouazzaoui

mhmgk

• bouazzaoui

wie kan mij helpen ben nu werkzoekend en kan op het moment geen werk

vinden .ik zoek werk in bergen op zoom als cateringmedewerker

• a esmaty

wil swikker Schreef:

——————————————————-

> ik zoek een leuke baan in de catering omgeving

> denhaag ik ben 52jaar en ben 25a30 beschikbaar.

> hoop dat u me kan helpen. gr.wil

• appie

ik wel graag werken ik heb diploma van horeca maakt niet uit wat voor werkis als jullie mij daar me helpen gr appie

• Haidy Anches

ik ben opzoek naar catering werk bij avenance ik heb al eerder bij avenance gewerkt via het uitzendbureau en heb al enkele jaren ervaring

• pablo

hallo

Ik ben met spoed op zoek naar een baan in de catering!!

ik doe een studie (thuis) voor cateringmedewerker /horecamedewerker/ ik ben bezig met s.v.h. opleiding en ik ben nu op zoek naar een baan wat aansluit op me studie per direct!

ik ben 40 uur beschikbaar van ma.tot.vr

ik ben niet in het bezit van een rijbewijs helaas heb ik die stop moeten

zetten in verband met het verlies van me baan !

ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik gewoon mijn studie voort kan zetten en tegelijkertijd kan leren

in mijn werk wat ik leuk vindt en me centen kan verdienen!

ik ben op zoek naar een locatie in de omgeving rotterdam ik ben zelf woonachtend in rotterdam vandaar

u kunt mij mailen op sanz970@hotmail.com

ik hoop dat iemand mij kan helpen op hele korte termijn Bedankt alvast