Hallo

  • ubi

    Hoi,

    Ikzelf werk ook in de catering (ben zelf nederlander die in belgie woont) en werk bij de grootste cateraar van belgie.

    De catering is hier totaal anders dan in nedeland (waar ik ook voor dezelfde firma gewerkt hebt)

    In belgie ben ik momenteel chef-gerant bij een internationaal bedrijf waar +/- 1200 personeelsleden werkzaam zijn. Onze keuken wordt bemand door een 4 tal koks en 16 keukendames.

    Hier worden dan ook per dag verschillende menu's gevoerd compleet met saladbar, broodjescorner, dessertbuffetten etc. Het grappige is dat men hier niets moet weten van snacks,zoals kroketten, frikandellen en dat soort zaken.

    Ook melk etc. is aan de belgen niet besteed. Men gaat hier voor de klassieke keuken.

    De warme maaltijd is hier in belgie dan ook een belangrijk onderdeel van de dag, en men staat erop dat deze goed uitgebalanceerd gepresenteerd wordt.

    Mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust

    ubi

    Nel schreef:

    >

    > Ha Ha :D:D

  • brigitte

    he ubi leuk dat je hebt gereageerd ….jeetje dat is inderdaad een iets grotere catering haha …..wij werken met drie dames en er komen ongeveer 130/140 man lunchen en verder vergaderingen,lunches,recepties je kent dat wel

    vroeger hadden we ook een kok maar nu niet meer …

    vragen heb ik verder niet ubi werk zelf ook al vijf jaar in de catering;-)

    groetjes

  • teresa28

    hallo! ik werk al ruim 8 jaar in de catering. hopelijk wordt dit een gezellig prikbord;-)

  • brigitte

    hallo teresa….ik nu bijna vijf jaar en ik hoop ook dat het hier gezellig word:-)

  • k.haar

    Beste Peter,

    Als het een beetje gaat lopen dan zullen er nog vele reakties volgen.

    Bedankt voor het plaatsen van mijn link.

    Groeten Klaasjan