Keuken te huur gevraagd omgeving Den Haag

  • Ali

    Hallo,

    Mijn naam is Ali en ik woon in Den Haag.

    Ik heb een bestaande cateringbedrijf en dit doe ik via mijn huis, maar ik zou graag een eigen keuken willen hebben in Den Haag of omgeving.

  • Oana

    Hi Ali

    Laat iets weten aub als je iets vindt, ben geintereseerd om iets te delen misschien…

    thanks

  • d

    Ali

    Hallo,

    Mijn naam is Ali en ik woon in Den Haag.

    Ik heb een bestaande cateringbedrijf en dit doe ik via mijn huis, maar ik zou graag een eigen keuken willen hebben in Den Haag of omgeving.

    Beste Ali, wij hebben een HACCP keuken ruimte en verhuren deze op flexibele basis. mvg danyal

     

  • d

    Oana

    Hi Ali

    Laat iets weten aub als je iets vindt, ben geintereseerd om iets te delen misschien…

    thanks

    Beste Oana, wij hebben een HACCP keuken ruimte en verhuren deze op flexibele basis. mvg danyal

  • Ali

    d
    Oana

    Hi Ali

    Laat iets weten aub als je iets vindt, ben geintereseerd om iets te delen misschien…

    thanks

     

    Beste Oana, wij hebben een HACCP keuken ruimte en verhuren deze op flexibele basis. mvg danyal

    Beste Danyal, 

    heeft u meer informatie over het verhuren van het HACCP keuken? Waar is het ? Wat zijn de huur kosten?  Wilt u graag contact met mij opnemen: mobnr: 0653469362

    Mvg, Ali

     

  • Ali

    d
    Ali

    Hallo,

    Mijn naam is Ali en ik woon in Den Haag.

    Ik heb een bestaande cateringbedrijf en dit doe ik via mijn huis, maar ik zou graag een eigen keuken willen hebben in Den Haag of omgeving.

    Beste Ali, wij hebben een HACCP keuken ruimte en verhuren deze op flexibele basis. mvg danyal

    Beste Danyal, 

    heeft u meer informatie over het verhuren van het HACCP keuken? Waar is het ? Wat zijn de huur kosten?  Wilt u graag contact met mij opnemen:  mobnr: 0653469362

    E-mail: harderwijkstr@hotmail.com

    Mvg,

    Ali Maqbool

     

  • Ali

     

    Beste Ali, wij hebben een HACCP keuken ruimte en verhuren deze op flexibele basis. mvg danyalBeste Danyal, heeft u meer informatie over het verhuren van het HACCP keuken? Waar is het ? Wat zijn de huur kosten?  Wilt u graag contact met mij opnemen:  mobnr: 0653469362E-mail: harderwijkstr@hotmail.comMvg,Ali Maqbool