Hallo,
Mijn naam is Ali en ik woon in Den Haag.
Ik heb een bestaande cateringbedrijf en dit doe ik via mijn huis, maar ik zou graag een eigen keuken willen hebben in Den Haag of omgeving.
Hi Ali
Laat iets weten aub als je iets vindt, ben geintereseerd om iets te delen misschien…
thanks
Beste Oana, wij hebben een HACCP keuken ruimte en verhuren deze op flexibele basis. mvg danyal
Beste Danyal,
heeft u meer informatie over het verhuren van het HACCP keuken? Waar is het ? Wat zijn de huur kosten? Wilt u graag contact met mij opnemen: mobnr: 0653469362
Mvg, Ali
Hallo,
Mijn naam is Ali en ik woon in Den Haag.
Ik heb een bestaande cateringbedrijf en dit doe ik via mijn huis, maar ik zou graag een eigen keuken willen hebben in Den Haag of omgeving.
Beste Ali, wij hebben een HACCP keuken ruimte en verhuren deze op flexibele basis. mvg danyal
Beste Danyal,
heeft u meer informatie over het verhuren van het HACCP keuken? Waar is het ? Wat zijn de huur kosten? Wilt u graag contact met mij opnemen: mobnr: 0653469362
E-mail: harderwijkstr@hotmail.com
Mvg,
Ali Maqbool
Beste Ali, wij hebben een HACCP keuken ruimte en verhuren deze op flexibele basis. mvg danyalBeste Danyal, heeft u meer informatie over het verhuren van het HACCP keuken? Waar is het ? Wat zijn de huur kosten? Wilt u graag contact met mij opnemen: mobnr: 0653469362E-mail: harderwijkstr@hotmail.comMvg,Ali Maqbool
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?