Kookruimte te huur gevraagd - in Eindhoven of omgeving

  • Roos

    Ik ben op zoek naar een keuken/kookruimte waar ik kookworkshops kan geven voor groepen. Locatie: in Eindhoven of directe omgeving.

    Ik hoor het graag!

  • Daan

    Hallo Roos

    Wij zijn nu druk bezig maar vanaf april gaat het mogelijk zijn onze kookstudio op www.wijndomein-deoudehoeve.eu te hurem. Het ligt op 20 minuten van Eindhoven

  • Thomas

    Wij hebben nog een catering ruimte te huur in goirle ,als je intresse hebt hoor ik het wel.

  • Pascal Graafmans

    Ik zoek nog een ruimte om te cateren en om eventueel ook workshops te geven.

    www.kookclubmetpassie.nl

    06-43715240

  • pimtazelaar@online.nl

    Beste roos wij hebben een kookstudio in Valkenswaard die te huur is

  • Ellen

    Hoi Roos,

    Ik ben bezig met een ruimte net onder Den bosch, maar vind het te duur om de huur alleen te dragen dus misschien zouden we kunnen delen ieder € 400,= per maand.

    De ruimte is ingericht als keuken maar ik denk dat je er met enkele aanpassingen ook zo kookworkshops kunt gaan geven.

    Als je interesse hebt hoor ik het wel.

    Groetjes Ellen

  • Jules Moermond

    Hallo Allemaal,

    Wij zijn een Aziatische cateraar.Dit met levering van maaltijden aan Chinese supermarkten.Ook hebben wij een cooking en dining structuur.Door veranderingen op de huidige keuken lokatie zijn wij op zoek naar een nieuw onderkomen.Vandaar deze reactie.

    Met vriendelijke groeten.

    Jules Moermond

    Lijmbeekstraat 169

    5612NC Eindhoven

    0612295657

    julesmoermond@live.nl