Keuken te huur in Amsterdam

  • mohamed etta

    Hallo,

    Wij verhuren onze keuken aan caterings.

    Dus mocht jij je eigen keuken niet hebben laat het mij weten en wie weet kunne we wat voor elkaar betekenen.

    Wij zijn een bakkerij in Amsterdam West.

    Wij beschikken over een gigantische keuken waar goed en makkelijk in gewerkt kan worden. Dus als jij wilt koken in ons keuken laat het me dan weten.

    Voor prijs en metingen graag mailen naar: mo_deluxe@live.com

    MVG,

    Mohamed

  • mohamed etta

    Hallo,

    Wij verhuren onze keuken aan caterings.

    Dus mocht jij je eigen keuken niet hebben laat het mij weten en wie weet kunne we wat voor elkaar betekenen.

    Wij zijn een bakkerij in Amsterdam West.

    Wij beschikken over een gigantische keuken waar goed en makkelijk in gewerkt kan worden. Dus als jij wilt koken in ons keuken laat het me dan weten.

    Voor prijs en metingen graag mailen naar: mo_deluxe@live.com

    MVG,

    Mohamed

  • Vincent Bosgraaf

    Beste Mohamed,

    Zou je foto's kunnen sturen hoe de keuken bij jullie eruit ziet?

    Gaspit en vriezer aanwezig?

    Met vriendelijke groet,

    Vincent Bosgraaf

  • dreamdog

    Mo

    Misschien een leuke optie…een superkok Indonees en ik (filmer) willen 2 dagen keuken om filmpje te maken over indonees eten, kan ik iets kleins voor jullie filmen bijv bakkerij om zo mooie deal te maken, filmpje internet voor you tube of zo. Ben semi tot prof nivo.

    Laat wat van je horen aub

  • ydor

    Goedemorgen,

    Ik ben geinteresseerd in huur van de keuken. Heeft u voor mij een prijsopgave en een specificatie van hetgeen ik precies bij u kan huren?

    Met vriendelijke groet,

    G. Mavridis

    ydor@gmx.de

  • Arno

    Hoi Mohammed,

    Kan ik je ergens op bereiken? Ben op zoek naar een keuken voor zaterdag en eventueel zondagochtend een uurtje.

    Hoor het graag.

    groet,

    arno

  • Roslyn

    Hi there,

    Ik vroeg me af wat zijn de voorwaarden en de voorwaarden voor het huren van uw keuken en is dit gewoon de keuken of is er een dienst gebied.

  • Honey Be

    Beste Mohammed,

    Is jouw keuken nog te huur?

    Ik zou graag willen bezichtigen.

    Mag ik ook de prijs van de huur en ander info?

    Vast bedankt,

    vr. groet,

    Honey Comb

  • evelien krijl

    Beste Mohamed,

    Wij hebben een nieuwe stand op de markt waar wij verschillende etenswaren verkopen. Aangezien wij thuis geen geschikte plek hebben zijn we op zoek naar een keuken om onze producten te koken. Wij denken aan 1 a 2 dagen per week.

    Kunt u ons iets meer vertellen over prijs per dag en afmetingen en materiaal (is er een oven?)?

    We hopen van u te horen, met vriendelijke groet,

    Shahar en Evelien

  • Dave

    Goeden middag

    ik ben op zoek naar een keuken waar ik kleine partijtjes in kan voorbereiden ten gusten van catering.

    mijn vraag is dus of u keuken flexibel is in te huren dus per dag en wat de kosten zouden zijn per dag.

    hoor graag van u, ben te bereiken op 0622776460.

    groet, Dave