kookruimte gezocht

  • janine

    Beste Allen,

    Ik ben ondernemer en verzorg kookworkshops tot 20 personen, foodstyling en huiskamerkoken.

    Voor de eerste 2 takken zoek ik keukens op diverse locaties in Nederland waar ik terrecht kan om mn werk uit te oefenen. (zo veel mogelijk)

    Wie kan me helpen met kooklocatie(s)? Uiteraard huur ik dan de locatie.

    MvG,

    Janine

    0624874018

  • Sharon

    Hallo Janine,

    Ik las je bericht omdat wij bezig zijn met het opstarten van een Kookstudio/ruimte. Voor de invulling daarvan zijn we dus een beetje aan het rondkijken hoe we aan koks kunnen komen etc.

    Het is de bedoeling dat wij onze ruimte beschikbaar stellen voor koks, workshops, vergader, families etc etc. Het moet echt een multifunctionele gezellige ruimte worden. De nadruk zal wel op de keuken komen te liggen.

    Wanneer we gaan openen weten we nog niet exact, het is nog in een pril stadium maar we zijn superenthousiast.

    Heb jij interesse, tips, wat zijn een beetje de gangbare prijzen? De ruimte is 60m2 en zal in 1e instantie geschikt zijn voor 10 personen.

    Hoor graag van je,

    groeten,

    Sharon

  • sharon

    vlgs mij had ik een verkeerd mailadres vermeld…bij deze het goede

  • mohamed etta

    hallo,

    Wij verhuren onze keuken aan caterings.

    Dus mocht jij je eigen keuken niet hebben laat het mij weten en wie weet kunne we wat voor elkaar betekenen.

    Wij zijn een bakkerij in Amsterdam West.

    Wij beschikken over een gigantische keuken waar goed en makkelijk in gewerkt kan worden. Dus als jij wilt koken in ons keuken laat het me dan weten.

    Voor prijs en metingen graag mailen naar: mo_deluxe@live.com

    MVG,

    Mohamed

  • Noå

    Hi Janine,

    Keuken (en horecaruimte) aangeboden voor catering of groepen (duinen Bloemendaal aan zee)

    Compleet geoutilleerde keuken aangeboden, voor een cateraar of voor groepen. Op dit moment is het ook mogelijk om het in het weekend te huren.

    De locatie is bereikbaar met zowel het OV als met de auto, met gratis parkeren.

    Groet,

    Noå

  • Sharon

    Onze kookstudio is vanaf april 2010 te huur, ook tbv catering. Voor meer info kijk op onze site: www.hoemaaktuhet.nu of stuur even een mailtje als je specifieke vragen hebt!

    Groet,

    Sharon

  • Jermain Lo

    Beste Noa,

    Welke tent bij Bloemendaal is dat, er zijn er zoveel?

    groet,

    Jermain

  • Nathalie

    Hallo,

    Weet iemand in Amsterdam een kookruimte die wij kunnen gebruiken voor onze catering? Bij voorkeur Amsterdam Zuidoost.

    gr,

    Nathalie

  • Rob

    Hi Sharon, heb jij inmiddels die koookruimte? Misschien wil ik hem huren

    Groetjes

    Rob

  • caroline

    Ik ben op zoek naar kook ruimte voor workshops te geven aan mensen met een beperking.

    De ligging van de ruimte het liefs bij een slaap accommodatie zodat ik er een thema week van kan maken, maar ook dat we naar de markt kunnen om de verse waar te gaan kopen

    gr Caroline

    je mag mailen naar

    woordenzonderwoorden@hotmail.com